14 Şubat 2013 Perşembe

Lazerle Göz Ameliyatı Nasıl Yapılır ve Fiyatı



Sponsorlu Bağlantılar

Lazerle göz ameliyatı maliyeti - Lazer göz ameliyatı zararları yararları
Bende lazer ameliyatı oldum sizin gibi internetten yorumlara bakarak fikir edindim.2011 aralıkda İstanbul gözde ameliyat oldum.Detaylı şekilde anlatıyım gözlerimin derecesi sol 1:50 sağ 2:00 dı.Okulda tahtayı görememe,bilgisayara bakarken gözlerim ağrıyodu sürekli tanıdğımın vasıtasıyla lazer ameliyatı hakkında bilgi sahibi oldum 10 dakikada lazerle 20 de 20 görme seviyesine geliniyomuş.Hastahaneye gittiğimde bir dizi testden geçtim ameliyata uygun olunup olunmadığınız ölçülüyor gözün yapısı vb. sebeblerden bazılarına izin verilmiyor.Bende o tür bi sorun yoktu neyse ameliayat günü sabah gittik damla damlattılar sıram gelince içeri girdim aşağıdaki videoda yapılan yöntemler yapıldı.Hiç bi şekilde acı ağrı hissetmedim lazerin göze verilme süresi 8-10 saniye toplam ameliyat 10 dk sürmüyor ve göze takılan aparatla hastahaneden taburcu oluyosun.Çıkar çıkmaz net şekilde görüyosun ben t cat dedikleri kartal gözündende yaptırdım 100 euro gibi bi rakam ödemiştim.Lazer yapılan makinaya ek bir aparat daha takıyolar uzağı görmenizde çok etkili oluyor bu sanki daha önce körmüşüm gibi hissettim renkler çok net şekildeydi.ameliyatın eksi yönleri zararları varmıdır diye tek kötü yanı gözün kuru kalması saatlerce bilgisayar başında olursanız ve su tüketiminiz assa göz kurur başkada kötü bi yanı yok herkeze tavsiye ederim videoda izleyipde korkmayın o yapılanları hiç bi şekilde hissetmiceksiniz göz damlasıyla uyuşmuş olucaksınız umarım yardımcı olmuşumdur.

Ameliyatın maliyeti ortalama 1.200 - 2.000 tl arası
Ameliyatın yan etkileri Göz kuruması(Günlük su tüketiminiz az ve saatlerce bilgisayar başında kalırsanız olur)

Lazerle Göz Ameliyatı Videosu
İlgili aratımlar: Lasikamliyatı nasıl olunur , Prk lazer yönteiyle göz ameliyatı , Lazerle göz ameliyatı fiyatları

1 yorum:

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)