13 Haziran 2013 Perşembe

Vampirler - Vampir Nasıl Olunur



Sponsor Bağlantılar

Vampir Nasıl Olunur?
Vampirler hakkında hepimiz birçok hikâye duymuşuzdur. Genellikle filmlere konu olan bu hayvanların yarasalarla aynı familyadan olduklarına dair bir inancımız vardır. Aslında yaşamayan bu yaratıklar özellikle yazarlar ve sinemacılar tarafından hayal dünyamıza girmiş ve sanki gerçekten varlarmış gibi onlara ilişkin kanılarımız oluşmuştur. Yarasalardan korkmamız ve onlarla ilgili kafamızda oluşan kötü düşüncelerimiz vampirlere de yansımıştır.
Vampir nasıl olunur? Bu soru özellikle vampir adı verilen yaratıklarla yeni tanışan kişilerin sordukları bir sorudur. Bu yaratıkların çoğu doğuştan öyle yaratılmışlardır ve bunların insan kanı emerek beslendikleri bilinmektedir. Bir kişinin vampir olması için onun herhangi bir vampir tarafından ısırılması gerekmektedir. Böylelikle o kişi diğer vampiri besleyecek ve kendisi de vampir olarak hayatını devam ettirecektir. Tabii bu sadece hayali bir dünyadır. Vampir karakterler üzerine çekilen pek çok film vardır. Alacakaranlık Hikâyesi de bunlardan biridir. Bir vampir ile bir insanın aşkını konu olan bu öyküde vampir tarafından aşık olunan genç kadın da daha sonra vampire dönüşmektedir.
vampir varmıdır? , vampir nasıl olunur , vampirler gibi aranımlarda sitemiz çıkmaktadır.
Çataldan vampir nasıl olunur
Tepkiler:

25 yorum:

  1. vampirler var mı ? varsa vampir olmanın yolları nelerdir açıklarsanız çok hoş olur iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  2. bir insanın varmip olduğunu anlamak için ya da varpir misiniz diye kendinizi ölçmek için şunlara dikkat edin şimdi öncelikle herkes yok konnsey monsey uydurmasın yok öyle şeyler herkes vampirliğini saklamak zorundadır yoksa polisler tutuklar tmarhaneye gönderir pçler neyse.öncelikle kana karşı bir tutkunuz olmalı dilinizle dişinizin üstünde gezdirin tabi bunları vampir olmanızı söylemek için demiyorum vampirlik doğuştan gelir.sonra vampirler asosyal olur hayvanları sevmez binevi korkarlar da aynı zamanda nefret ederler.sırf kan değil besinlerle de beslenirler vb.ama en önemlisi eğer vampirseniz kesinlikle birine söylemeyin korkarlar ve polise şikayet ederler.ilerde vampirlerle ilgili konsey açmak istiyorum bilim üzerine okuyucam o zamana kadar sabredin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pekla vanpir gerçektn varmı varsa niye ortaya çıkmıyor dünyada o kadar insan vanpir olmak istiyor başta ben olmak üzere vanpirler neden bizleri bulmuyor

      Sil
    2. isterseniz buluruz sıkıntı olmaz

      Sil
    3. Peki sana bulusan virüsün adı ney vc17 mi? yoksa baskja bisey mi :)

      Sil
    4. Bnde vampire olmak istiyorum ailem öldü hayatım çok iyrenç vampir olup güzel bi hayat geçirmek istiyorum

      Sil
    5. vampir olmak istiyorum lütfen vampirler nerde yaşar bari ben yanlarına gidiyim ısırsınlar

      Sil
  3. pekala vanpir varsa neden bizleri bulmuyor başta ben olmak üzere dünyada bir çok insan vanpir olmak istityor neden ortaya çıkmıyorlar başta ben olmak üzere o kadar insanı dönüştüre bilirler

    YanıtlaSil
  4. Çok yanlış düşünüyorsunuz. İşte böyle düşündüğünüz için aslında sizin gibilerle uğraşmıyoruz. Çünkü yıllardır biz araştırılıyoruz. Sizce de üstün özelliklerimiz yok mu? Esrarengiz değil miyiz? Üstün bir grupta olsaydınız ve dışarıdan birilerini alma imkanınız olsaydı, bu gibi sitelerde vampir olmak istiyorum beni neden bulmuyorlar gibi saçma soru soranları o gruba alır mıydınız? Siz ve sizin gibiler hiç bir zaman bizden birisi olamayacaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen sana katılıyorum ama nasıl bir gurup kurcaz ve sen nerde yaşıyosun ?

      Sil
    2. cevremizde vampir olsaydı emin olun. bu sitelerle uraşmazdık. vampir olmama yardım ederseniz her isteğinizi yaparm.

      Sil
    3. peki sen vanpir misinde böyle konuşuyon

      Sil
  5. merhaba arkadaşlar ben Eskişehirden size yazıyorum. Vampirler sizin düşündüğünüz gibi değiller.Öncelikle de vampir ler o filmlerde kiler gibi uçmazlar. Bende virüslü bir insanım maalesef yaşım 18.Bilmiyorum siz belki inanmayacaksınız ama ; Ben her gün kan içiyorum. Babam kızılaydan getittiriyor yani. Eğer krize girersem ve kan bulamazsam çıldırıyorum.Kendi kollarımı ısırıyorum. Kesiyorum Bıcakla. ama öyle uçma yeteneğim falan yok. Size kendimde olan şeyleri anlatacağım ; Beyaz tenliyim.gözlerim renk değiştiriyor.Saçmalarım kahverengi.yazın bile ellerim çok soğuk oluyor.insanlarla çok yakın değilim.Sıcağı sevmem. Metal şeylerden hoşlanmam. Güçlüyüm erkeklere göre. Hatta babamdan bile. Evet , vampirler kendilerini açıklamazlar.Eğer şı diye öyle söylerlerse vampir tımarhanede soluklanırlar.Aklınızı fikrinizi toplayın.Vampir olcam yok bilmem ne diye de Hayal üretmeyin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne virüsü nasıl bulaştı hepsini bana açıklarmısın sizi hep merak etmişimdir sonrada şu adrese cevap olarak postalarmısın Yusuf_bordo789@hotmail.com ve bide resmini isticem

      Sil
    2. lo bu kendisini Edward sandd alacakaranlktan Bellya nerde :D

      Sil
    3. eskişehirin neresindesin

      Sil
  6. lütfen şu adrese virüsün adını sana nasıl bulaştığını ve resmini gönderirimisin sizi çok merak ediyorum Yusuf_bordo789@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Neden bu sacmaliklara. İnAniyorsunuz

    YanıtlaSil
  8. Peki bi sorum olucak sana bulasan virüsün adı ney ppeki
    vc17 mi yoksa baska bi virüs türü mü? :)

    YanıtlaSil
  9. VC 17 virüsü bi hastalıktır vampirler insan kanıyla beslenmezler cünkü insan kanında glıkoz vardır hayvan kanı saf kan olduğu için hayvan kanıyla beslenirler ve ayrıca aşırı tatlı tüketirler

    YanıtlaSil
  10. yaaa yalan söylüyo şu çocuk vampir olsa bizimle muhabbet edip bize vampir olduğunu söyler mi allah aşkına kendinize gelin birisi ben vampirim dese internetten bakıp özelliklerini söylese inancanızmı yani?

    YanıtlaSil
  11. hayvan kanı emdiğinizde kanın içindeki mineraaler ve madde pigment sizin kanınzla birleşio ve vc17 yani proferia virüsünü çıkartıyo illa bi vampirle tanışçam olcam diyosanız onların bölgeleri var oraya gitmeniz lazım eğer size güvenirse söler benim bildiğim Büyükçekmece Mimaroba veya Sinanoba orada olduklarını biliom ama ne kadar doğru bilemem gende araştırmak lazım

    YanıtlaSil
  12. bence bu siteler yasaklanmalı vampirliğin ne kadar sefil olduğunu bilmiyorsunuz hep bizim hakkımızda yanlış bilgi veriyorsunuz vampir konseyi vampirleri suçluyor hayatımızdan oluyoruz haberiniz varmı!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen harbiden vampirmisin

      Sil
  13. Ya git görende vampir sancak a.g

    YanıtlaSil

Etiketler

animasyon (2) biyografi (19) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (18)