19 Ekim 2013 Cumartesi

Sevdiğine Kavuşma Duası



Sponsorlu Bağlantılar

 Sevdiğine Kavuşma Bağlanma Aşk Duaları

 Sevdiğine kavuşma birleşme duası olarak geçen Kuran-ı Kerimde geçen dualar ve Hz. Muhammed (s.a.v.)'in yapmış olduğu duayı ekledik umarım aradığınızı bulmaşsunuzdur.İnşALLAH sevdiğine kavuşma duaları ile sevdiğinize kavuşursunuz.

  • Her kim ki bu esmai şerifi besmele ile 3gün,günde 3000defa olmak üzere devam ederse,talip olduğu kişi onu görmez ise deli divane olur..
  • Bismillahirrahmanirrahim,
  • Ya Kadir, ya Allah,ya Rahman,ya Allah,ya Rahim,ya Allah,ya Kerim,ya Allah.
  • Ya CamiSevdigine(sevdiklerine) kavusmak isteyen 114 kere “Ya Cami ” esmasiniokumalidir 
  • Hayırlı bir evlilik yapmak isteyen bekar kardeşlerim cuma ezanı vakti (1062) kere “Ya Bais Celle Celalühü” ismi şerifini okuyup,hayırlı bir  evlilik için dua ederlerse  kısmetleri açılır ve evlenirler.
    • Anlamı: “Allah’ım! Biz Peygamberin Muhammed (s.a.v.)’in Senden istediği hayırlı şeyleri istiyoruz. Yine Peygamberin Muhammed (s.a.v.)’in Sana sığındığı şeylerden biz de Sana sığınıyoruz. Sen yardım istenilensin, dualar ancak sana ulaşır, duaları sen kabul edersin, güç ve kuvvet ancak Allah ile birlikte vardır.” (Tirmizi, De’avat, 94)
    •  Okunuşu: “Allahümme inna nes’elüke min Hayri ma se’eleke minhü nebiyyü- ke Muhammedün (s.a.v.) Ve ne’uzü bike min şerri meste’aze minhü nebiyyüke Muhammedün (s.a.v.). Ve ente’l-müsteanü ve aleyke’l-belağu ve la havle ve la kuvvete illa billâh.”
    *|* Bir nevi aşık etme duası diyebiliriz.Dualar çeşitli ilmihaller ve hadis-i şeriflerden alıntıdır.

    aşık etme duası

    23 yorum:

    1. Selamün aleyküm. Günde 3000 kez Esma-i Hüsnayı okumadan önce niyet etmemiz gerekir mi?

      YanıtlaSil
    2. Selamün aleyküm. Ben bir erkek olarak bu duayı hangi saatlerde okumalıyım? Yani kamer vakti mi, zühre mi, hangileri uygundur?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Günün her saati okuyabilirsiniz bununla ilgili bir sınırlandırma olduğunu sanmıyorum

        Sil
    3. besmeleyi de herseferindemi söylüyecez yani 3000 defa

      YanıtlaSil
    4. Üç gün günde 3000 defa her seferinde besmele ile söyleyeceksiniz. Yani toplamda 9000 tane okumuş oluyorsunuz.

      YanıtlaSil
    5. bir sorum var
      ben simdi bunu "Bismillahirrahmanirrahim,
      Ya Kadir, ya Allah,ya Rahman,ya Allah,ya Rahim,ya Allah,ya Kerim,ya Allah" günde 3000 kere üc gün pes pese okuduktan sonra duami etmem lazim ?
      yada önceden niyetlememmi lazim?
      yeva baska birsey mi yapmam lazim ?

      YanıtlaSil
    6. Bu esmalari bir oturusta mi bitiricez yoksa gun icinde mesela yuzer kez araliklarla ucbine tamamlasak olur mu ? Bide gece 12den sonra yetistiremezsek devem etsek olur mu bir iki saat

      YanıtlaSil
    7. Ben bugün başladım besmele ile bugün bitince mi dua edecem yoksa sadece 9000 yaptikdan sora mi dua edecem ?

      YanıtlaSil
    8. Ben bugün başladım besmele ile bugün bitince mi dua edecem yoksa sadece 9000 yaptikdan sora mi dua edecem ?

      YanıtlaSil
    9. slm ben sevdigimle evlenmek istiyorum ailemi bu evlilige ikna edebilmem için bana bir dua önerin nolursunuz yardım edın bana

      YanıtlaSil
    10. nolursunuz yardım edın bana

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Dilerim ailen razi olmustur evliliginiz hakkinda.Allah yardimcimiz olsun,selam ve dua ile

        Sil
      2. Merhaba kardeşim babam beni de vermiyor o kadar ısrar etmemize rağmen bana hangi dua yi önerisiniz

        Sil
    11. bişi sorucam.her bir teşbih başında mı besmele çekilecek.yani 3000 kez de besmele çekilmiş mi olucak aynı zaman da??

      YanıtlaSil
    12. Arkadaslar dualara cok inanirim ben uc gun boyunca gunde uc bin cektim ama dun aksam sewdigim kisi bana baskasiyla birlikte oldugunu soyledi dunyalar basima yikildi sanki astim hastasiyim astim krizi bile gecirdim n olur bana dua edin :''''''''''((((((

      YanıtlaSil
    13. Abdest alip namaz kilmamiz gerekiyormu yoksa besmele yeterlimi???

      YanıtlaSil
    14. eski sevgilimin tekrar dönmesini istiyorum hangi duayı okuyabilirim lutfen yardımcı olabilirmisiniz ? :(

      YanıtlaSil
    15. bir sorum olucaktı. günde 3000 defa edeceğimiz duada bir seferde mi besmele cekicez, yoksa her birinde mi. niyetimizi baslamadan önce mi etmemiz lazım? ayrıca tesbihle cekilmesi zorunlu mudur? allah rızası için yardımcı olur musunuz..

      YanıtlaSil
    16. Bu duayi namazda mi okuyacam? Yoksa bunlari tesbih cekerken mi okuyacam? Yani tesbihi namazda mi cekicem yada normalde de cekebilirmiyim?

      YanıtlaSil
    17. Ben ya Allah, ya Vedud, ya Cami zikirini her gün elimden geldigince zikrediyorum. Faydasını da gördüm.

      YanıtlaSil
    18. Düzenli okuyanlar faydasını gördükleri söylüyorlar buradan yapıpda etkilerini görenler yazabilir mi ?

      YanıtlaSil
    19. Niyet. Etmek. Lazimdi

      YanıtlaSil

    Etiketler

    animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)