17 Temmuz 2013 Çarşamba

Hotmail Şifremi Unuttum



Sponsorlu Bağlantılar

Hotmail Şifremi Unuttum Parola Sıfırlama Yöntemi
Hotmail internet kullanıcılarının en çok tercih ettikleri mail hesaplarından birisidir. Aslında birçok kişi ilk mail adresini Hotmail uzantılı olarak almış ve Messenger üzerinden arkadaşlarıyla ve akrabalarıyla görüntülü ve yazışmalı olarak sohbetler yapmışlarıdır. Peki, bu sıklıkla kullandığımız Hotmail e-posta adreslerimizin şifresini unuttuğumuzda ne yapmalıyız? Hangi çözüm yolu bizim için daha güvenilirdir? 

Hotmail şifremi unuttum diyorsanız eğer öncelikle hotmail giriş ekranının altında yazan “hesabınıza erişemiyor musunuz?” bölümüne tıklayın. Daha sonra Microsoft hesabı parola sıfırlama ekranı açılacaktır. Bu ekrandaki “parolamı unuttum” kutusunu işaretleyerek “parolamı sıfırla”yı tıklayın. Bu şekilde hotmailde kayıtlı olan başka bir mail adresinize yeni şifreniz gelecektir. Hotmailde kayıt olurken belirttiğiniz e-posta adreslerini kullanmıyorsanız, açılan ekrandan e-posta yenileme bağlantısı göndermesini isteyebilirsiniz. Bir anket doldurarak çok kısa bir süre içerisinde bağlantı adresi gelecektir. Ya da Hotmail.com adresindeki hotmail şifremi unuttum bölmesine tıklayarak görsele gelen karakterleri girin. Konum bilgileriniz ve gizli sorunuzun cevabı ile şifre sıfırlama bağlantınız 2. e-posta adresinize gelecektir. 
Hotmail adresinizin şifresini sıfırlamak için tıklayın

27 yorum:

  1. Güvenlik sorusunu bilmiyorsak ne yapmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka e postan varsa yardım alıcan

      Sil
    2. peki kardeş güvenlik sorusunu nasıl öğrenebiliriz ?

      Sil
    3. Benim ayarladığım güvenlik sorusundan başka bir soru çıkıyor :(((

      Sil
  2. ya bu şifremi unuttum yok

    YanıtlaSil
  3. e postamı giriyorum karakterleride giriyorum ama geçersiz e posta diyor nasıl çözebilirim ??

    YanıtlaSil
  4. Hesabınıza erişemiyor musunuz linkine tıklıyorum sayfa geliyor sonra bembayaz oluyor acil yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih bey sayfayı kapatıp tekrar giriniz sorun düzelicektir

      Sil
  5. hesabım engellenmiş lütfen yardım edin nasıl açabirlirim

    YanıtlaSil
  6. yardımm edinn ne olur kafayı yemek uzereyım.. 1 aydır mail adresime giremiyorum ne şifre var aklımda ne güvenlik sorusunun cevabı. yeni adres almak falanda işe yaramıyor.. lütfen bırı bana yardım elini uzatsın çıldırıcamm!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. bende şifremi unuttum bu kez sıfırlamaya çalışıyorum ama adresimi doğru yazmama rağmen geçersiz eposta diyor nasıl halledecem bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  8. ben daha yeni açmama rağmen yanlış şifer diyor ne yapmalıyım***?

    YanıtlaSil
  9. ben telefon numarası ve güvenlik sorusu üzerine kaydetmiştim ama güvenlik sorusu çıkmıyor telefona kod göndermek istiyor telefonunda son iki hanesini değiştirmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhammed bey telefon numaranızı doğru girmeniz lazımdı başka türlü şifrenizi unuttuğunuzda sıfırlama bilgilerine ulaşamazsınız.

      Sil
  10. Admin sifremi unuttum sonradan telefon kayit yapiliyormu

    YanıtlaSil
  11. Msn karaktrleri dgru griyrm yanls deyip druyo napablrm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifrende büyük küçük harf kullanmış olabilirsin hesap şifrelerinizi not defterine kayıt etmeniz daha sağlıklı olucaktır

      Sil
  12. Bana bu hesap geçersizdir böyle bir hesap yoktur diyor

    YanıtlaSil
  13. sonu Hotmail.com olan adresimi giriyorum fakat
    u Microsoft adresi deyil diyor nasil bulucam sifremi

    YanıtlaSil
  14. YAW Microsoft hesabı nedir çıkmıyor

    YanıtlaSil
  15. BEN GİRİYORUM AMA BENDE PAROLAMI SIFIRLA YAZMIYOR ONUN YERİNE Oturumu açmayla ilgili sorununuz nedir? YAZIYOR NE YAPMAM LAZIM LÜTFEN ÇOK ACİL

    YanıtlaSil
  16. telefona sms gönderim öyle açmayı planlıyorum ama ücret gerekiyomuş ne kadar ücret alırlar acaba ?

    YanıtlaSil
  17. ben şifreyi değiştirdim unuttum güvenlik sorusu çıkmıyor tel de yok ne yapıcam herşeyi ondan açtım giriş yapamıyorum yaa hiç bişeye :( yardım edinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ikincil e posta adresiniz var ise yukarıdaki yönergelerden yeni şifre isteyebilirsiniz

      Sil
  18. Ya biri face çalmış . :(
    Ben açamıyorum acaba acabilen varmı ? Lütfen yardım ediniz

    YanıtlaSil
  19. Facebook açan bir tek kişi bile yok mu

    YanıtlaSil

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)