12 Mart 2015 Perşembe

Gülden Mutlu Yatsın Yanıma Şarkı Sözleri



Sponsorlu Bağlantılar

 Gülden Mutlu'nun çıkış şarkısı olan Yatsın Yanıma sosyal medyada en çok dinlenen şarkılardan biri haline geldi.Emre Aydın'ın Soğuk Odalar şarkısında düet yaptığı Gülden Mutlu aynı zamanda şarkınında sözlerinin sahibi.Sen Yokken Olanlar isim yeni albümünün en beğenilen şarkısı Yatsın Yanımaya klipde çekti.

Gülden Mutlu Yatsın Yanıma Şarkı Sözleri

Delirdim hasretinden
Sığamadım evler değiştirdim
Diz çöküp Tanrı'dan seni dilendim

Ağlama dediler de
Gözümde yaş mı kaldı güzelim
Ben, sen sen diye tükendim

Yatsın yanıma
Sarılmasın dönsün uyusun
Bir gece kalsın benimle
Kırk yılım onun olsun

Söz: Gülden Ayşe Mutlu 
Müzik: Gülden Ayşe Mutlu 

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)